tisdag 14 april 2020

Tisdagskväll

Hoppas ni haft en fin påsk trots covid-19 pandemin. Har precis druckit kaffe och det var så gott då jag inte druckit något kaffe idag, brukar vanligtvis mysa i fåtöljen på kvällen, men saknar just nu ett soffbord, så sitter vid matbordet istället. Ska strax gå och lägga mig och ser fram emot en skön löprunda imorn plus göra ett par andra ärenden.

Till middag idag blev det laktosfri yoghurt med kvarg och mosade jordgubbar, jag äter tills vidare bara kolhydrater från frukt och grönsaker för att hålla vikten under 50 kg. Känt mig så trött och utmattad efter stamrenoveringen, så påsken har varit lugn då jag fixat hemma med vårkläder, stryktvätt och inredning och känner mig så nöjd, tänkte fota ett par bilder av mina favorit-våroutfits plus ett par selfies under denna vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar