fredag 24 april 2020

Hemmakontoret

Har alltid gillat att ha skrivbordet rent och organiserat för jag är så genomgående perfekt, nästa vecka och kanske i helgen har jag lite pappers- och ekonomijobb att göra. Eftersom jag inte har några inkomster är jag så tacksam att min mamma gett mig matpengar så jag kan köpa detox food, idag har jag handlat grönsaker, frukt, yoghurt och råris plus lite annat.

Vid mitt hemmakontor eller i soffan brukar jag skriva to do-listor, leta mode-, skönhets- och inredningsinspiration plus hälsomatrecept och annat!

Ser fram emot en sååå lugn och skön helg, ska ta någon kortare löptur, ha i hårinpackning och göra andra skönhetsbehandlingar, fota favvooutfits plus kolla sommarkläder och -klänningar på internet, så här på våren är det så fint att matcha vitt eller crèmevitt med en orange accessoar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar