lördag 18 april 2020

Lördag

Är så trött ikväll och ska strax lägga mig, tänkte gå upp tidigt imorn. Blev en löprunda idag då jag inte tränat så mycket senaste tiden, sedan har jag handlat yoghurt, sparris, frukt, kaffe och andra livsmedelsprodukter jag har i mitt perfekta ekologiska kök.

Imorn tänkte jag försöka hinna fota ett par favvoplagg från garderoben, sedan blir det ett kortare löppass och söndagsspa hemma, nästa vecka ska jag strosa på stan med mitt långa fina hår utsläppt vågigt och göra ett par ärenden i det kommande soliga vädret, jag brukar oftast göra mig i ordning i flera timmar innan jag går på stan för att se perfekt ut. Tänkte testa en ny doft som på bilden nedan från Proenza Schouler "Arizona", med doftnoter av vit kaktusblomma, iris, jasmin, apelsinblomma, mysk och cashmere!

Ska även hämta beställningar av några par spetsleggings, slip-in sandaletter, en klänning och nya löparkläder till sommaren, har bland annat beställt vita sport-bhs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar