måndag 20 april 2020

Detoxförebilden

Känner just nu att det viktigt för mig att ägna tiden åt detox, lugn, löpning och andra av mina intressen, det finns inget bättre för min kropp och skönhet än att leva detoxlife, där jag enbart håller mig till detox food och ska nu fokusera på mig själv och framtiden med min pojkvän.

Hälsogurun Kimberly Snyder är min största kvinnliga hälsoförebild och på hennes hemsida finns inspiration på hälsosam matlagning och en massa detoxrecept. Själv gillar jag att äta de flesta grönsaker, bär och frukter plus tillsätta avokado, naturella nötter och/eller bra oljor till maten, sedan äter jag en liten andel glutenfria kolhydrater samt gillar renande kryddor som gurkmeja, kanel och ingefära. Har tidigare hört att man enbart ska äta 1 dl glutenfria kolhydrater per dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar