söndag 26 april 2020

Kjolar

Älskar kjolar och klänningar och gillar alla längder på kjolar, från vadlång till mid thigh-kort kjol, har köpt ett par nya kjolar under våren SS/20 som jag kommer ha på mig nu i april-maj, bland annat sidenkjolen i sköldpaddsmönster nedan som jag kommer matcha ihop med en svart topp och ett par högklackade sandaletter, nästa inköp kommer bli en vadlång sidenkjol med slits framtill. Ifall det är lite kyligare väder brukar jag matcha en vadlång kjol med en stickad tröja och ett par slip-ins till det.

Brukar även ha på mig olika slags byxmodeller och sommarjeans ifall det är lite kyligare väder och just nu är det mode med wide high jeans, tänkte nog köpa mig ett par. 

För övrigt har jag haft en så bra söndag, dagens inköp blev en ljusrosa sjal och ska strax göra om naglarna plus klippa ett par nya plisserade byxor en aning kortare med en textilsax. Imorn tänkte jag nog ta en kortare löprunda och får sedan se hur jag planerar resten av dagen, ska tvätta håret imorn kväll och kommer sedan föna det vågigt på tisdag, kommer ha mitt långa fina hår utsläppt så ofta som möjligt framöver!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar