tisdag 19 mars 2019

Prydnadskudde

Kommer detoxa nu i ett par månader för att vara den vackraste versionen av mig själv i vår och i sommar, älskar att vara så genomgående vacker och perfekt. Det är så underbart att det inte finns en enda människa som någonsin kan förstöra min skönhet. 

Någon dag i denna vecka ska jag fota selfies när jag har håret uppsatt i en stram knut på huvudet och till det en glowmakeup med hallonrosa läppstift. 

Varit på stan idag och köpte en ny prydnadskudde på HM Home, hade på mig ett par mellanblå smala treggings som framhäver mina snygga ben, en mörkblå bastopp, högklackade stövletter, svart pilejacka och min Louis Vuitton-väska, till det glowmakeup och utsläppt hår. 

På jobbet brukar jag ha en annan stil, då jag ofta har på mig pennkjolar med snygga nylonstrumpor eller en klänning, fina blusar, scarf eller sjal och ibland mina glasögon, har alltid varit perfektionist med min klädstil på jobbet.


2 kommentarer:

  1. Vilken snygg jobbstil! Vart jobbar du någonstans?

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya jobbet! Måste vara härligt att tjäna sina egna pengar.

    SvaraRadera