torsdag 28 mars 2019

Ljusrosa läppstift i vår

Putsade mitt köksfönster idag och gillar att alltid ha det kliniskt rent hemma, sedan var jag på en löprunda och imorn bitti ska jag träna core hemma och tänkte sedan fota några fina outfitbilder! Får se om jag filmar ett videoklipp där jag ger mina sminktips imorn eller om jag gör det på söndag istället. 

Nu till våren kommer jag att köpa ett ljusrosa läppstift och/eller ett ljusrosa lipgloss som kommer vara så fint när ansiktet fått en snygg solbränd vårglow, brukar köpa läppstift från Lancôme, Dior eller MAC, men hittade ett par läppstift från Lumene och dessa produkter är veganska. 

Färgerna heter Moisturizing Lipstick 6 Summer Moments, Creamy Lipstick 5 Blooming Meadow respektive 6 Beautiful Dawn. Är alltid noggrann att ha en säker stil och att matcha läppstiftet till min outfit, brukar enbart använda läppstift när jag har jordnära basfärger på kläderna. 




2 kommentarer:

  1. Du verkar vara väldigt ensam. Är det så?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis, har inga väninnor och aldrig haft några i Sthlm.

      Radera