tisdag 12 mars 2019

Planerar min efterlängtade sommarresa

Längtar så att åka till franska rivieran i sommar, har inte kunnat resa utomlands sedan sommaren 2011, då jag var i Kalifornien-Nevada med Frida. Älskar välplanerade och organiserade resor och att göra 1-2 resor per år i normala fall, en längre resa och en weekendresa till en storstad, får se om jag i sommar reser med min man eller med en ny väninna. Inför resan ska jag göra diverse skönhetsbehandlingar och inköp av missonibadlakan, solningsprodukter och sommarkläder som framhäver mina vackra färger och perfekta solbränna, hela jag kommer att stråla och vara så otroligt vacker när jag sitter med perfekt outfit, hår och glowing makeup på en uteservering och tar en drink. Så underbart det ska bli med semester, då jag jobbat hårt och mycket och varit överambitiös och duktig sedan jag var 15 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar