onsdag 27 mars 2019

Vårjackan på

Så skönt att våren närmar sig och ser fram emot att ha på mig mina fina vårkläder på min slanka och perfekta modellkropp. Gjorde ett par ärenden på stan i eftermiddags och hade på mig min ljuslila jacka, mellanblå treggings, stövletter och Louis Vuitton-väska, köpte en svart basklänning i storlek 34 med en så bra passform. Får se om jag i helgen kommer hinna fota några nya outfitbilder och lägga upp ett videoklipp där jag lägger min klassiska glowmakeup. Så här till våren är det fint med ett ljusrosa läppstift eller lipgloss på läpparna! Min mamma är så gullig som köpt lite ny inredning åt mig 💛


2 kommentarer:

  1. Skulle vara så roligt om du började vlogga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hade tänkt filma ett klipp imorn där jag visar hur jag sminkar mig, om det blir bra lägger jag upp klippet på bloggen!

      Radera