lördag 23 mars 2019

Selfies innan dagens löppass

Känns så bra att jag nu detoxar mig till den vackraste versionen av mig själv inför våren och sommaren, är extremt strikt med min detox. Idag blev det 8 km löpning runt Kungsholmen i det soliga vårvädret, har min Casall yogamatta utrullad på golvet för att göra armhävningar och träna core ett par gånger i veckan, senaste tiden har jag enbart tränat löpning och ingen core eller styrketräning, armhävningar är så bra för snygga och vältränade armar, axlar och rygg. Här är några selfies innan dagens löppass! När jag vid finare tillfällen sätter upp håret i en stram hårknut på huvudet använder jag en hårmunk för att få mer volym i knuten, brukar först vattenkamma håret bakåt och fixerar sedan med hårspray. Frisyren är allra finast med en riktigt stor hårknut på hjässan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar