onsdag 13 mars 2019

Onsdagskväll med champagne

Var på ett möte idag och hann fota ett par selfies innan, sedan blev det en spontankväll med M, då jag blev bjuden på så bra champagne och fick en present! Vi ska åka en weekend till hans fritidshus i Monaco i sommar och jag längtar så! Letar efter en passande sommarklänning i ljus lavendellila till dess som kommer matcha så fint till min solbränna. Vi ska gå ut och äta ostron någon dag och i nästa vecka åka till Ikea! Precis som jag fått höra av så många andra tycker M att jag är så otroligt vacker, perfekt och fantastisk 💛






16 kommentarer:

  1. Men oj vad fort det går i svängarna. Vad hände med J? Är han ersatt av M? Och vem är denne mystiske M?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har aldrig varit tillsammans med J och M har jag träffat tidigare, han är affärsman.

      Radera
    2. Var bor han? Hur träffades ni?

      Radera
    3. Han bor i ett så fint sekelskifteshus med flera fina småhus runtomkring och en stor tomt, öppna spiser, sjöutsikt, hundar, katter, båt, med mera. Brukar åka omkring i hans lyxbil som vi kommer åka med till Ikea nästa vecka!

      Radera
    4. Men här i Sthlm har han även en lägenhet i innerstan, så det är gångavstånd för mig :)

      Radera
  2. Va kul med överasskningspresent! Vem är J? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får alltid en fin present av M <3

      Radera
    2. Du menar J va? J gav dig en present och M träffar du inte längre?

      Radera
    3. Nej, presenten fick jag av M och självklart har M velat fortsätta träffa mig, jag är så älskvärd.

      Radera
  3. Igår när jag läste ditt inlägg skrev du J men idag har du ändrat till M? Måste vara underbart att vara så poppis bland killarna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är underbart, har haft hundratals fler som velat bjuda ut mig på date, men hinner inte med att dejta alla. Sedan jag var 20 år har jag främst varit intresserad av att dejta pappamaterial.

      Radera
  4. Du skrev tidigare:

    "Ja, jag var förlovad med R, men han blev skrämd av min skräck och oro för dessa onda människor som jagar mig och vill förstöra mig."

    Betyder det att han blivit modigare på några dagar och att ni fortfarande är förlovade?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår inte riktigt din fråga, undrar du om jag och R fortfarande är förlovade?

      Ja, han tyckte det var jobbigt att jag var orolig över dessa personer som jagat mig sedan i höstas.

      Radera
    2. Menar att du skrev att ni var förlovade?

      Radera
  5. Ojojooj. Du dejtar så mång män att du inte kan hålla reda på dem! Du är populär du!

    SvaraRadera
  6. Ojsingen så tosigt. J, R, M - snart har du hela alfabetet som slåss om din rena snippa!

    SvaraRadera