torsdag 27 september 2018

Torsdag

Idag blev det dubbla träningspass, då jag var ute och sprang på förmiddagen och sedan har jag styrketränat med Jonas nu på kvällen, som kom och hämtade mig med bilen. Tränade axlar, rygg, biceps, triceps och mage, så skönt att jobba med andra muskelgrupper än bara löpning! Har inte styrketränat något på nästan två år, men kommer nog att märka resultat snabbt om jag fortsätter med styrketräning utöver löpningen, när jag var yngre tränade jag mycket Body Pump. Nedan är mina nya hudvårdsinköp, min body butter från Body Shop doftar så gott! Utöver mina hudvårdsrutiner ser jag alltid till att vara perfekt sminkad och ha fint hår oavsett om jag ska träna, gå till jobbet, shoppa eller göra något annat, sådan har jag alltid varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar