söndag 2 september 2018

Fler bilder från Tjejmilen

Grattis till Ayantu Eshete från Löparakademin som vann Tjejmilen på 35 minuter! Ikväll har jag varit på sushimiddag, äter nästan aldrig sushi, då bitarna innehåller så mycket tillsatt socker och vitt ris och det är så mycket salt och socker i sojan, ska bli så skönt att detoxa nästa vecka, har alltid haft stenkoll på vad precis alla livsmedel innehåller, brukade förut köpa en nyttigare soja från Renée Voltaire. Har idag på mig en svart sommarklänning jag köpte i somras! Här kommer några fler bilder från gårdagen både före och efter starten och målgången, på den översta springer jag längst till vänster vid starten. Till nästa lopp ska jag hitta ett par nya snygga och bra korta löpartights och ett fint hårband från Nike.



















4 kommentarer:

  1. Är det Jonas man ser i bakgrunden från en bild? Han i blå t-shirt och solglasögon?
    Ni ser ut att vara ett fint par.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, han på bilden såg bra ut, vet ej vem det är.

      Jonas är blond, ca 186 cm, vältränad och finansman, men han var inte med på Tjejmilen och det har jag aldrig skrivit på bloggen heller.

      Radera
    2. Tack förresten att du tyckte vi skulle vara ett fint par!

      Radera
  2. Vem fick du blomman av?

    SvaraRadera