söndag 19 juli 2020

Längtar att ha på mig fina sommaroutfits

Varit småsjuk i fyra dagar, men tog en längre löprunda i solen idag, trots att jag har lite magont som jag fått på grund av stamrenoveringen. Ska springa även imorn och sedan ha hårkur hemma på kvällen! Som löpare på elitnivå har som högst varit uppe i ca 10 mil per vecka. Till middag ikväll har jag ätit råris med broccoli, nektarin- och tomatbitar, avokado och lite andra grönsaker i.

Längtar att ha på mig alla fina sommaroutfits, köpte nyligen den blommiga blusen som kommer passa till svarta cykelbyxor i bomullstrikå, har inte bestämt ännu om jag gillar blommönstret eller om jag ska köpa en enfärgad istället, det blommiga linnet köpte jag i våras. Funderar lite vilken klänning jag ska välja om jag sätter mig på en uteservering själv och tar ett glas vin snart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar