måndag 20 juli 2020

Äkta östermalmstjej

Det är så underbart att bara fokusera på mig själv och min skönhet, längtar så att snart flytta till Östermalm med min man, så underbart att min framtid enbart kommer handla om skönhet och mode! Och lite löpning så klart 💛

Hade hoppats på en söderlöprunda idag, men väntar nog till imorn med det, ibland springer jag runt Djurgården sommartid, bilderna nedan är från Tjejmilen 2018.

Min målvikt med sommarlöpningen är att gå ner till 50 kg eller mindre och ska även asap börja med juicefastan, sedan planerar jag att minska på löpträningen. 

Håller just nu på att bestämma outfit när jag ska på stan nästa gång i veckan, tror det blir en gul-vit omlottklänning med smala axelband som framhäver min smala midja och långa slanka ben! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar