tisdag 28 juli 2020

Rebeccas smala hemligheter 🤍🤍🤍

Har ju varit småsjuk till och från hela våren och sommaren pga stamrenoveringshelvetet, så därför har jag gått upp lite i vikt, men planerar att gå ner ett par kilo i vikt och minska midjemåttet med ett par centimeter under sommaren mha juice cleanse!

Hade planerat att ta en söderlöprunda idag, men blir nog tyvärr en vilodag från löpning idag om jag inte springer runt Kungsholmen senare ikväll, annars blir det en långlöprunda på ca 20 km imorn istället, sedan fortsätter juicefastan hela sommaren inpå hösten, älskar att juicefasta!

Joggade runt Kungsholmen igår och i söndags, trots jag kände mig lite sjuk, så ska vara hemma och vila idag. Har precis kokat broccoli och råris som jag kommer frysa in ifall jag inte äter någon middag ikväll, kanske det bara blir något litet mellanmål senare istället, får se hur jag känner.

De dagar jag inte juicefastar äter jag max 1-2 dl råris per dag, eller något annat glutenfritt, grönsaker kan man dock äta mer av.     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar