fredag 17 juli 2020

Rebeccas Pro Ana-middag

Känner mig lite bättre idag efter jag haft besvär sedan i våras som orsakats på grund av ekonomisk stress och av stamrenoveringen. Ser fram emot en löprunda idag och spendera hela helgen ute i solen, ska senare planera helgens outfits!

Kan eventuellt bli juicefasta i helgen eller när jag känner att kroppen är redo för det, när jag inte juicefastar brukar jag äta fruktsallad toppad med avokado, olivolja och yoghurt till frukost, äter frukost bara några gånger i veckan som tidigare nämnt.

Om jag lagar middag har favoritmiddagen sedan länge tillbaka varit wokade färska grönsaker bestående av morötter, zucchini och champinjoner samt blandat med tomater, avokado, vinägrette och kryddor!

Morötter är liksom broccoli en så bra närings- och fiberrik grönsak som innehåller mindre socker än frukt. Har tidigare ätit råris och ekologiska riskakor någon gång i veckan, men funderar att utesluta det helt, mjölprodukter och andra dåliga livsmedelsprodukter som är dåliga för matsmältningen går helt bort från min diet, visste ni t ex att kött ruttnar i magen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar