onsdag 29 juli 2020

Hela våren och sommaren helt förstörd efter stamrenoveringen

Bortsett från magont jag fått sedan stamrenoveringen har jag haft så ont i ländryggen ett par dagar, det gjorde fruktansvärt ont igår och i morse att jag inte kunde röra mig, men har vilat i sängen hela eftermiddagen och kvällen igår plus ett par timmar idag och det känns bättre nu.

Ska strax ta en promenad och ikväll ta några inflammationsläkande Ipren för ryggen plus äta en veggie bowl med kokt broccoli, morotspengar, hackad kiwi och tomat, har fortfarande ont i magen efter den stressiga stamrenoveringen, så det är viktigt att äta rätt och dricka mycket vatten, är även noggrann att äta mindre mål på rätt tidpunkter de dagar jag inte juicefastar.

Längtar att snart ha på mig alla mina fina sommarkläder jag köpt, de flesta kläder jag köper är i storlek S, men brukar även ha XS i vissa klädesplagg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar