måndag 20 januari 2020

Måndagen i bilder

Bakade glutenfritt filmjölksbröd igår kväll (havremjöl, bovetemjöl, majsmjöl) som jag åt av till frukost i morse, som pålägg hade jag avokado respektive laktosfri cream cheese och så hade jag mixat färska bär med stavmixern till en osötad "marmelad", det går även lika bra att mosa bär med en gaffel till en marmelad. Vissa dagar äter jag bara ägg till frukost, andra dagar äter jag en fruktsallad eller hembakat bröd alternativt glutenfri gröt till frukost. Cashewsmöret som ni ser på bilden åt jag inte av idag. Sedan tog jag en löprunda runt söder och hämtade därefter paket med kläder som jag ska testa imorn! Tänkte ha på mig de nya flared high waist jeansen med en ribbad grå topp imorn när jag ska på stan.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar