torsdag 9 januari 2020

Torsdagsoutfit

Hade idag på mig ett par treggings, en svart bastopp, glitternylonstrumpor, högklackade stövletter, en dimrosa shopperväska och min nya vinterjacka när jag gick ärenden på Kungsholmen för att hämta paket, hade beställt så fina och mysiga nya nattlinnen i bomull. Till frukost i morse åt jag gröt som ni kan se på min Instagram och sedan blev det torsdagsträning på kvällen! Gröten tillagar jag alltid på spisen som då kokas med kanel och ingefära och dekorerar sedan med frukt eller bär, lite olivolja och osötad mandeldryck, så gott! Funderar vad jag ska ha på mig i morgon när jag går på stan, kanske det blir den petrolblå omlottklänningen nedan eller en svart kjol med en svart blus och petrolblå strumpbyxor eller ett par leggings istället för kjol, det beror lite på vad jag bestämmer mig för att göra i morgon.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar