onsdag 29 januari 2020

Morgonpromenad på Söder

De börjar jobba med stamrenoveringen tidigt på morgonen och då måste jag vara ute ur lägenheten, i morse tog jag en långpromenad på Söder och var sedan till Nordic Wellness och duschade plus drack kaffe samt gick en runda på stan. Lägenheten är full av byggdamm just nu och jag har det mesta nedpackat i flyttkartonger, men det kommer ju bli fint sedan när renoveringen är klar. Hade idag på mig en svart figurnära ribbad långärmad klänning i storlek small tillsammans med ett par petrolblå strumpbyxor, svart pilejacka och en dimrosa shopperväska, nu ikväll har jag fullt upp att organisera om här hemma! Är så lycklig att vi börjat planera vilken stadsdel vi ska flytta till och ser fram emot att börja inreda hemmet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar