söndag 12 januari 2020

SS20 Fashion

Till våren och sommaren klär jag mig i favoritpastellerna, som är crèmevitt, ljusgult, ljuskorall, dimrosa, puderrosa, ljuslila, mintgrönt och basfärgen svart så klart. Inväntar förväntansfullt att nya snygga hemmaleggings ska fyllas på i butikerna, missade i höstas att köpa de leopardmönstrade nedan som är så snygga att ha på sig hemma! Tror jag till våren kommer köpa mig ett par lace flared trousers som de gula nedan, från & Other Stories 590 kr, så fina att ha på mig när jag och pojkvännen ska gå ut och äta middag i vår, stilen passar bäst till en naturlig makeup med en cc-cream. Har just beställt ett par så fina flared high waist jeans som på bilden nedan! Än är det dock vinter och då klär jag mig i vinterkjolar och klänningar med ett par snygga strumpbyxor bland annat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar