tisdag 27 augusti 2019

Är så lycklig över att vara Sveriges vackraste och mest perfekta kvinna

God morgon! Så underbart med soligt väder ute idag ☀️ Tycker att de flesta ser såå slitna och ovårdade ut efter denna sommar, till skillnad från jag som alltid varit perfektionist med mitt utseende och vill spendera all min lediga tid med min skönhet, kläder och hälsa. Jag har alltid haft ett stort kontrollbehov med att bara tillaga och äta nyttig mat och till frukost idag äter jag glutenfri overnight oats som innehåller havregryn, osötad mandeldryck, kanel, ingefära, olivolja, rivet äpple, blåbär och som topping hackade naturella cashew- och paranötter plus skivad banan. Har på mig mina nya snygga Richard Allen leggings som jag tänkte ha som hemmabyxor!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar