lördag 31 augusti 2019

Naturligt smal och naturligt vacker

Är så lycklig över att vara både naturligt smal och naturligt vacker, jag väger 50 kg och bibehåller min skönhet genom att äta giftfri kost, håller kroppen konstant ren från gifter, samt att jag tränar löpning, finns inget i världen som gör mig lyckligare än att vara vacker! Nästa vecka kommer jag ladda upp fler bilder av min skönhet på bloggen. Idag har jag rensat och organiserat om lite bland mina hemmakläder, har alltid fina kläder på mig hemma och på inköpslistan har jag att köpa fler par snygga trikåleggings, ett par nya bastoppar och snygga sockor i ljusrosa bland annat. Brukar löpande flera gånger i veckan gå igenom mina kläder för att se vad som behöver köpas för att matcha mina byxor och kjolar, välsittande bastoppar i basfärger kan man aldrig ha för många av! Beställde idag en långärmad svart kort klänning som kommer passa så bra till hösten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar