torsdag 1 augusti 2019

Detox

Jag äter bara nyttig mat som gör mig vacker och känner för en detox just nu, så senare idag ska jag gå och handla ingredienser till mina detoxjuicer, ikväll blir det en spenatsmoothie gjord på ekologisk spenat, ekologiska blåbär och grapefrukt till middag, kanske även äter några matskedar laktosfri minikeso till det, det är viktigt med protein. Jag äter inget bröd, men till frukost äter jag overnight oats gjord på havregryn och till middag äter jag glutenfria gryner och korn, det finns många glutenfria sorter att välja mellan; hirs, quinoa, amaranth, teff och durra är några, jag äter även nyttiga rissorter och potatis. Till mina sallader gillar jag att tillsätta avokado eller göra en hallonvinägrette med olja och hallonvinäger!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar