onsdag 21 augusti 2019

Beauty dinner i min perfekta bostadsrätt

Är så lycklig över att Gud välsignat mig med min naturliga och perfekta skönhet, håller mig vacker genom att undvika människor som vill förstöra mig och min skönhet samt genom att enbart äta Beauty Food. 

Har länge haft stenkoll på kost och näring och gjort lite koständringar då jag återgått till en helt glutenfri diet, jag äter inget bröd eller mjölprodukter, utan äter istället kolhydrater i form av gryn och korn som havregryn och vit quinoa samt potatis, ris och rotfrukter, grönsaker, baljväxter, bär och frukt. 

Vägde idag 52 kg och det är så underbart hur min skönhet strålar! Till middag efter dagens löprunda blev det wok med broccoli, morötter och färska champinjoner samt färsk ingefära, gurkmeja, avokado och laktosfri minikeso.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar