onsdag 22 maj 2019

Strass

Haft en så bra onsdag, var på stan i det superfina vädret i eftermiddags, köpte ett orange ribbat linne, ett halsband med ett oystersmycke på & Other Stories och en mörkturkos spets-bh som kommer vara snygg att ha under en svart tanktopp i sommar. Hade idag på mig en svart omlottklänning som passar perfekt till min slanka midja, högklackade träskor från Nilson och Louis Vuitton-väska. Vad tycker ni om örhängena från Pipol's Bazaar? Testade dem hemma idag, men hade dem inte på mig på stan idag. Kunde inte låta bli att köpa dem för ett par veckor sedan, de ser nästan likadana ut som örhängena Gigi Hadid hade på omslaget för Elle US marsnummer i år. Tänkte ha dem till en fotografering jag ska ha utomhus i sommar. Använder sällan örhängen, men när jag gör det har jag oftast håret uppsatt i en snygg ballerinaknut i nacken, gillar mest äkta pärlor, metallörhängen och oyster shells.  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar