fredag 10 maj 2019

Beauty weekend

Skönt det ska bli med en oplanerad vilohelg för mig själv, brukar alltid ägna mina helger åt mitt hem, skönhetsbehandlingar, träning och kanske lite shopping eller bara strosa på stan. Idag har jag beställt en varmluftsborste från OBH Nordica som jag ska hämta nästa vecka, ska strax ut på en löprunda och sedan tvätta håret och ha i Kérastase hårinpackning över natten, tycker det är så skönt att alltid ta av mig sminket hemma på kvällen och applicera en bra nattcreme. I helgen ska jag testa kläder inför nästa vecka samt strosa på stan och kanske ta en god iste i solen.


2 kommentarer:

  1. Vad skiljer dina helger från vardagar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget egentligen, har bara haft lite annat också att prioritera denna vecka som varit.

      Radera