lördag 11 maj 2019

Mitt perfekta ansikte

Haft lite annat att prioritera senaste dagarna, men någon dag asap ska jag fota nya selfies, där jag först är osminkad samt foton med en klassisk glowmakeup med min cc-cream. Jag har så vackra ögon, näsa, läppar och ansiktssymmetri och håller mina ansiktsdrag rena och min hy och hudton perfekt genom en hälsosam livsstil, varit ett hälsofreak så länge jag kan minnas. Är nykterist och undviker alkohol, tobak, gifter, läkemedel och dålig mat samt ser till att träna, dricka vatten, detoxa, äta nyttigt och vårda hyn och håret med bra produkter.


2 kommentarer:

  1. Men du har ju redan tagit 2000000 bilder som ser exakt likadant ut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men denna gång ska jag fota bilder där jag applicerat min cc-cream som jag använder till vardags, samt där jag har håret i en annan frisyr.

      Radera