onsdag 15 maj 2019

Stil och klass

Tänkte att jag någon sommarkväll framöver skulle ha på mig denna orange klänning som jag har hemma i garderoben, tillsammans med ett par högklackade sandaletter. T ex om jag går ut och tar en drink med en väninna, tråkigt dock att jag aldrig haft några väninnor som vill gå ut med mig, för ni är så jävla avundsjuka att jag är världens vackraste kvinna. Eftersom jag är nykterist dricker jag bara max en drink i månaden eller kanske varannan, en gång i halvåret. Klänningen är så fin med min naturliga glowmakeup med den vita highlightern från Lumene och utsläppt, blankt hår. Gillar bara barer och uteserveringar på Östermalm, men Söder är också mysigt, då brukar jag dock ha en annan klädstil. Imorn eftermiddag ska jag gå några ärenden på stan och kommer nog ha på mig min ribbade svarta långkjol, en blus och cardigan plus solglasögon från Tory Burch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar