onsdag 23 januari 2019

Onsdag

Idag har jag tränat löpning och sedan hade jag i hårinpackningen Kérastase Masque Densifique plus en leave in inpackning i håret, Miracle Hair Treatment Eleven, som jag fick av frisören igår för att hon använt för hög värme i mitt hår med plattången, vilket slitit på hårtopparna. 

Känns så jobbigt att frisören gjort så här mot mig, när jag sparar till långt hår och vårdar mitt hår väl med bra produkter och rutiner hemma. 

Finns ingen frisör eller en endaste människa som någonsin kan försöka förstöra min skönhet i framtiden! Är så vacker när jag har min glow makeup och håret långt, utsläppt och med vågiga lockar som man gör med fönborste.


2 kommentarer:

  1. Du ska nog akta dig för dåliga frisörer även i framtiden! Det finns Alltid någon som är beredd att förstöra andras skönhet! Så var på din vakt, mitt råd är att bara gå till välkända frisörer med bra referenser. Annars riskerar du din skönhet och hårkvalitet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så många människor, frisörer och framförallt läkare har förstört min skönhet under flera års tid nu.

      Tack för rådet, tyvärr har jag dålig ekonomi och kan inte gå till dyra frisörer, men får försöka unna mig det i framtiden.

      Radera