måndag 28 januari 2019

Måndag

Varit på stan idag, köpte en ljus sandfärgad cardigan som kommer passa med ett vitt linne eller en vit topp under och så köpte jag en Lancôme Hypnôse mascara och lite hårprodukter från ett av mina favoritmärken. Hade sminkat mig med Diorskin Nude Air Serum Foundation, jag brukar vara noggrann att inte applicera för mycket foundation och blandar alltid två färger för att få rätt nyans. Det är fortfarande dåligt ljus i min lägenhet så här års, men ska fota en massa perfekta bilder av mig i vår och i sommar, min hy har mer glow IRL än på mina bilder! Som outfit hade jag ett par svarta treggings, en ribbad topp, stövletter, svart sjal och min pilejacka, imorn tänkte jag lägga upp lite bilder på glitterstrumpor tillsammans med högklackade pumps! Hittade fler par glitterstrumpor från Beck & Söndergaard igår, men köpte dem inte.






1 kommentar:

  1. Glitterstrumpor är väldigt populärt på barnens dagis. Inte alls populärt på kontoret.

    SvaraRadera