torsdag 24 januari 2019

Skönhetsmål

Brukar ofta leta skönhetsinspiration och tycker att denna instagramtjej är så vacker, vi har inte samma klädstil, men jag sparar ut och vårdar mitt hår till denna längd. I nästa vecka måste jag dock klippa bort ett par centimeter av mina toppar igen, men hoppas mitt hår är långt igen till sommaren! 

För att vårda mitt hår använder jag bra schampo, balsam, hårinpackning och leave in inpackning, tvättar det var tredje dag samt undviker färg/blekning och för hög värme i håret. Sedan finns ju fler stärkande hårprodukter att köpa som hårvård, men gillar inte att använda för mycket produkter som kan tynga ner håret. 

Är dessutom noggrann att undvika människor som vill förstöra min skönhet och äter bara hälsosam mat utan gifter, eftersom gifter skadar håret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar