onsdag 30 januari 2019

Glansigt och långt hår!

Var till Björn Axén idag och blev så nöjd med dagens klippning och behandling! Frisören använde olaplex schampo och balsam och ett par andra vårdande produkter och behövde sedan bara klippa tre cm av längden, så det är fortfarande långt. Sedan var jag på stan och köpte en cc-cream och en värmeskyddsspray och så hämtade jag paket med en ansiktsolja jag hade beställt. Ska köpa ett hårserum från Shu Uemura som är så bra och sedan ska jag börja göra olaplexbehandling av håret en gång i veckan istället för hårinpackning från Kérastase som jag brukar göra en gång i veckan under mitt hemmaspa, oftast söndagar. Längre fram i veckan ska jag blogga om inredningsstil och vintermakeup! Sedan jag var 12 år har jag haft ett stort intresse för skönhet och har kunskap om det mesta inom skönhet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar