söndag 20 januari 2019

Veckans shopping

I fredags shoppade jag fina glasunderlägg på Svenskt Tenn, Dior Joy parfymen, en svart crêppad blus och två par strumpor på & Other Stories, varav ett par glittriga, fick även med ett par hudvårdstester. Väntar på att i nästa vecka hämta en beställning av ett par svarta sandaletter med en 10 cm hög klack som är fina till sockorna, hemma har jag alltid högklackade inomhusskor på mig när jag har middag. I nästa vecka kommer jag att blogga om min alla hjärtans dag outfit, vinter- och ögonmakeup samt outfits. Det är så underbart att jag är Sveriges vackraste kvinna och ska fota en massa fina bilder av mig i nästa vecka!



5 kommentarer:

  1. Varför lägger du inte upp en bild på R? Vi vill ju se det fina snart äkta paret.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hela våren och sommaren kommer jag och R att fota fina bilder av oss två!

      Radera
  2. när ska du redovisa din inkomster och utgifter som du lovat?

    SvaraRadera
  3. Ska inte du och R starta en bröllopsblogg? Ska bli spännande att följa era förberedelser.
    Din mamma måste vara lycklig över att du ska gifta dig? Vad tycker hon om R?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har planer att starta en bröllopsblogg, men av särskilda skäl som inte har något med R att göra och som jag inte vill gå in på, vill jag inte göra det just nu, kommer att starta bröllopsbloggen längre fram i maj eller i sommar.

      Radera