onsdag 2 januari 2019

Längtar tills jag ska träffa min snygga kärlek R 💕

Jag och min kille ska fota en massa fina bilder av oss två tillsammans, längtar tills jag snart ska träffa min 29-åriga snygging R, tror det blir till helgen eller nästa vecka. Det enda jag väntat på i hela mitt liv är att träffa mannen i mitt liv, jag och R är Stockholms finaste par och han ska ta min oskuld. 

Tror han ska bjuda mig på frukost eller så blir det någon kulturell aktivitet eller middag ute nästa gång vi ses. 

Har redan bokat bord på en romantisk restaurang till Alla hjärtans dag och längtar tills dess, ska leta efter en snygg klänning att ha på mig, kanske det blir denna klänning nedan tillsammans med högklackade pumps och min aftonväska från Louis Vuitton. 

4 kommentarer:

  1. Vad trevligt! Hur träffades du och R? Har du visat honom din blogg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är så lycklig att jag träffat R, vi började prata via en datingsida första gången i september, sedan höll vi kontakten under hela hösten och träffades första gången på Café Foam i november.

      Radera
    2. Vet även han om att han ska ta din oskuld?

      Radera