måndag 13 augusti 2018

Victoria's Secret-kroppen

Har alltid haft en platt mage, har som målsättning att få en smalare och fastare midja och en allmänt tunnare kropp mha fortsatt förbränningsträning och bra mat, sedan är det även viktigt att jag trappar ner på styrkan av min sköldkörtelmedicin när jag går ner i vikt, kan förhoppningsvis sluta med den helt och hållet. Har inte tränat särskilt mycket core, men ser fram emot att göra det nu på min nya ljusvioletta yogamatta! Här har jag på mig min fina softbra.



4 kommentarer:

  1. Varför lägger du upp bilder på dig själv i underkläder?

    SvaraRadera
  2. Om du är det perfekta flickvänsmaterialet borde du snart vara någons flickvän! Men tyvärr sitter det inte i kroppen och hur smal man är eller vilka kläder man har. Som du kanske märkt. Hur tänker du kring din egen utseendefixering? Har du någon självkritik alls?

    SvaraRadera
  3. Sluta med det (bilderna). Det är patetiskt.

    SvaraRadera