fredag 10 augusti 2018

Cleanse

Är som vanligt maniskt noggrann med min diet, big no till precis allt som är dåligt för kroppen, svart kaffe dricker jag dock fortfarande. Denna juice som jag ska dricka ikväll innehåller spenat, ekologiska blåbär och några äpple- samt nektarinbitar, hade tyvärr inga andra grönsaker än tomater hemma, men det är inte så gott att ha i. Tänkte att jag längre fram om några månader kunde äta något gott en gång i månaden, typ en kanelbulle, hamburgare med pommes strips eller en halv barnpizza. Igår beställde jag nya träningstoppar och idag ska jag snart ut och springa!


4 kommentarer:

  1. Grapefrukt är något jag verkligen kan rekommendera dig att äta om du går på diet och vill öka din förbränning, sänker dessutom kolesterolet. Äppelcidervinäger har också en liknande effekt! /Dietisten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Brukar köpa grapefrukt ibland, ska testa att ha i det istället för den andra frukten i fortsättningen :)

      Radera
  2. Det du beskriver är ju mer av en ätstörning än en sund diet. Förstår du det själv?

    SvaraRadera