lördag 11 augusti 2018

Röda läppar

Det är så glädjande att höra från bloggläsare att jag är vacker och passar som modell! Har alltid haft potential att kunna bli supermodell. Varit på stan idag, hade på mig en knälång jeanskjol, en svart kortärmad topp med urringning i ryggen och mina högklackade träskor. Hade sminkat mig med Diorskin Nude Air Serum Foundation i nr 20 och mitt röda läppstift från Make Up Store, använder alltid läppenna när jag målar läpparna röda. På stan shoppade jag två sport-bhs i svart respektive gammelrosa, ett par svarta träningstights och en ljusrosa träningsjacka till hösten, den kommer passa bra ihop med min svarta träningsväska från Röhnisch. Skulle köpa en ljusrosa yogamatta från Casall, men så hade de inte kvar den i butiken. Lägger upp bilder på inköpen imorn, nu ska jag äta middag.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar