måndag 16 september 2019

Veckans outfits

Har alltid varit perfektionist med min klädstil och klär mig ofta i indi style, planerar just nu outfits inför denna vecka. Idag har jag varit upptagen med saker och gjort några ärenden på stan samt tvättat ett par nya klädesplagg jag köpt, bland annat en ljus denimblå långärmad omlottblus och en finstickad tröja. Hittade så mycket nya fina stickade vantar och mössor i ljuslila och senapsgult på stan jag vill köpa. Imorn har jag lite stryktvätt och ska putsa skor samt ta en löptur och sedan tvätta håret och bestämma en outfit tills onsdag, då jag ska ut och äta middag med mina fina föräldrar, till middag ikväll har jag ätit wokade grönsaker med quinoa och laktosfri lättkvarg, vet att det syns på min vackra skönhet och slanka, perfekta kropp att jag alltid varit hälsosam och perfekt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar