fredag 27 september 2019

Detoxlife is a lifestyle

Detoxlife handlar om, precis som det låter, att i princip aldrig tillföra kroppen några gifter, men någon gång ibland kan man ju unna sig något "giftigt", som t ex glutenbakat bröd eller en kanelbulle. Kroppen har ju automatiskt en benägenhet att vilja göra sig av med gifter på ett eller annat sätt, så det bästa är ju att inte tillföra kroppen några gifter, utan istället bara nödvändiga näringsämnen och rena produkter. Sedan länge tillbaka äter jag som vegetarian mestadels grönsaker och nyttigt fett och försöker handla mest ekologiskt och närproducerat. Nedan är ett par nya träningsplagg i höstens färger, topparna är så snygga med snörning i ryggen. Jag tränar löpning enbart av en gammal vana och för att jag har det som intresse, tycker det är skönt med den friska luften och endorfinkickarna jag får av ett löppass, dock har jag i höst gjort en hälsoförändring att träna mindre löpning än jag gjort tidigare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar