torsdag 26 september 2019

Torsdagsoutfit

Så lugnt och mysigt att vara hemma i min perfekta lägenhet ikväll efter en lång dag, har tvättat och fixat hemma och gått ett par ärenden både på Kungsholmen och i stan. Hämtat paket med bland annat den nya pälsjackan i mahognybrun och den satt såå perfekt, som jag älskar den! Jackan kommer vara så fin till mitt perfekta utseende i höst både till vardags och när jag går ut och äter lyxmiddag eller tar en drink. På bilden nedan är den petrolblå omlottblusen som jag ska ha på mig tillsammans med en svart kort finkjol, tunna nylonstrumpbyxor, högklackade pumps, Louis Vuitton-väska och oysterhalsbandet från & Other Stories, när jag och pojkvännen firar förlovningen. Till petrolblå kläder matchar det med en grå ögonskugga som på bilden nedan, men oftast använder jag ingen ögonskugga eller mina favoritskuggor i champagne respektive mellanrosa. Idag hade jag dock på mig ett par vintagejeans med en brun finstickad tröja, högklackade stövletter och en svart sjal, håret hade jag uppsatt i en ballerinaknut med en scrunchie. Är så lycklig över att ha så många fina kläder och en perfekt klädstil.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar