tisdag 24 september 2019

Lite träningsbilder

Min slanka kropp håller jag i form genom att framförallt enbart äta hemlagad hälsosam mat som jag tidigare nämnt, samt med lite löpträning och promenader och så ska jag även börja träna core någon gång i veckan. Dagens hälsotips är att inte glömma att salta maten litegrann varje dag, eftersom jod som finns i joderat salt är en superviktig mineral att få i sig! För övrigt köper jag aldrig livsmedel som innehåller salt. Ikväll har jag ätit grönsaker och potatis som wokats i olja, gurkmeja och färsk ingefära, samt kvarg och avokado till det, så gott! Så mysigt att vara hemma ikväll och ta det lugnt, på bilderna nedan har jag på mig löpartights och sport-bh från SOC plus håret uppsatt i en ballerinaknut med en svart scrunchie.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar