tisdag 17 september 2019

Tisdagsfrukost

Älskar frukost och äter idag fruktsallad med skivad banan, äpple, färska blåbär, tärnad avokado och kanel, har på mig ett par nya gammelrosa ribbade bomullsleggings. Eftersom jag enbart äter ren och nyttig mat kan jag lätt bli sjuk och få huvudvärk ifall jag skulle få i mig något giftigt och undviker därför allt som är giftigt för kroppen. Tänkte köpa glutenfria brödingredienser till att baka glutenfritt frukostbröd att äta med veganskt pålägg när jag fått pengar, har ju samlat matlagningsrecept sedan i gymnasiet och är så duktig att laga nyttig mat som gör mig vacker. Ska även gå ut och äta lyxfrukost i höst med min pojkvän, kanske det blir till nyöppnade Fabrique på Scheelegatan strax intill mig! Kommer nog då ha på mig ett par vintagejeans eller treggings och en finstickad tröja.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar