måndag 24 juni 2019

Miss Perfect

Är så lycklig hur min skönhet blommar trots alla avskum jag haft omkring mig under flera års tid, vilka förstört flera år av mitt perfekta liv. Nedan är nyinköpta rosa liljor som står och blommar i köket, idag hade jag på mig en svart linneklänning med dragsko i midjan som framhäver min smala midja och ett par träskor när jag gick och handlade, sedan var jag hemma och bytte om till en svart kort klockad kjol och ett ribbat linne med knappar framtill och högklackade träskor när jag gick en shoppingtur på stan. Fönade håret vågigt med den nya varmluftsborsten och det blev såå fint, lägger upp bilder i sommar på resultatet. Shoppade ett ljusrosa badlakan, löparsockor, ett doftljus och pelargoner på Blomsterlandet, haft en så underbar måndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar