fredag 7 juni 2019

Sommarvacker 💛

Tog en skön 15 km-löprunda idag i den underbara sommarvärmen och sedan tränade jag core hemma, vilket jag ska göra varje dag i sommar. Fick en massa färg då jag sprang i solen i en ljusrosa sport-bh och korta löpartights. Är så lycklig över att vara välsignad med min naturliga skönhet samt intelligens för att bevara skönheten livet ut.  

Även min pojkvän är så snygg med världens snyggaste magrutor och brukar ha håret uppsatt i en manbun och han delar samma intresse för hälsa som mig, vi båda tränar och äter bara hälsosam mat!

Imorn ska jag vara ute i solen en stund samt fota nya sommarbilder av mig, brukar ha på mig en sommarklänning som på bilden nedan eller en kort jumpsuit med min orange bikini, ett crèmevitt badlakan och Tory Burch-solglasögon när jag går till stranden för att sola. Min nya lotion med jasmindoft från Clarins doftar så gott, just nu har jag ett ofärgat eller ljusrosa nagellack på naglarna.



3 kommentarer:

  1. Har du en pojkvän nu alltså? Vad trevligt.
    Hur ser era framtidsplaner ut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart har jag en pojkvän, eftersom jag är perfekt och Sveriges vackraste kvinna!

      Radera
    2. Vi är så kära och passar väldigt bra ihop :)

      Radera