tisdag 11 juni 2019

Skönhet & Stil 24/7

Kommer ta en bloggpaus nu på några dagar, då jag har fullt upp med annat att prioritera. Min pojkvän har mycket på jobbet just nu, själv fokuserar jag på min karriär och ägnar den lediga tiden åt skönhet och stil, denna vecka ska jag gå igenom outfits hemma och frisören på torsdag samt göra skönhetsbehandlingar. Gick några ärenden på stan i eftermiddags och hade på mig ett par vintagejeans, ett nytt svart linne med smala axelband och knappar framtill, svart finstickad kofta, en ljusrosa sjal, Louis Vuitton-väska och högklackade träskor, därefter köpte jag ett par nya blommor. Är så vacker när jag är solbränd med mellanblont hår och ska fota en massa fina bilder av min skönhet i sommar.



2 kommentarer:

  1. Din karriär som ekonom eller ska du skola om dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför skulle jag omskola mig när jag är en perfekt civilekonom med en magisterexamen, HÖGA OCH PERFEKTA BETYG och ett perfekt CV?

      Ok, kanske skulle omskola mig för anledningen av mitt intresse för hälsa och skönhet.

      Radera