tisdag 4 juni 2019

Ljusrosa och crèmevitt

Blev en superskön löprunda idag i sommarsolen, fått en så fin färg, imorn bitti ska jag träna core hemma. Beställt ett träningslinne i ljusrosa som kommer sitta perfekt på min kropp, har en lång och slank timglasfigur med smal midja och höfter. I förra veckan köpte jag även den blommiga sport-bh:n och det crèmevita linnet med knytdetalj nedan. Planerar just nu vad jag ska ha på mig på midsommarafton, blir nog den vita klänningen med blommor eller någon av mina ljusa plisserade kjolar med ett vitt linne och sandaletter plus en midsommarkrans. Eftersom jag inte äter tårta kommer vi efter middagen äta en god efterrätt med vattenmelon och jordgubbar. Så här till sommaren är det snyggt med en vid trikåbyxa, passar såväl att ha hemma som utomhus.






4 kommentarer:

  1. Vem ska du fira midsommar med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med min pojkvän såklart ❤️

      Radera
    2. Ska bli så underbart när JAG SOM ÄR SVERIGES VACKRASTE KVINNA ska fira midsommar med min älskling!

      Radera
  2. Vad härligt! Var kommer ni fira i år?

    SvaraRadera