söndag 23 juni 2019

Snabba och snygga vardagsfrisyrer

Får ofta komplimanger för mitt långa, välvårdade och tjocka hår, har ganska många hårrötter och mycket hår och därför kan det bli riktigt tjockt, är noggrann att gå till en bra frisör. Numera använder jag inte längre hårnålar när jag gör ballerinaknuten, eftersom hårnålar kan skada hårstråna, använder inte heller fel sorts hårsnoddar. Efter hårtvättar brukar jag alltid föna håret med värmeskyddsprodukter från Kérastase och Björn Axén och en fönborste och sedan ha det utsläppt och när jag sätter upp håret i en knut använder jag olika sorts hårsnoddar eller en scrunchie, det kan även vara snyggt att linda en scarf kring hårknuten, som denna grön-rosa scarf från Carin Wester.


1 kommentar:

  1. Kan du inte snälla börja vlogga där du visar dina skönhetsknep?? :)

    SvaraRadera