fredag 9 november 2018

Veckans träning

Sprang 15 km idag, har hittills sprungit 45 km denna vecka, nästa löppass blir på söndag! Kände mig snabb och stark under dagens pass, sista kilometern brukar jag alltid öka lite på tempot. 

På bilden nedan som jag fotade snabbt efter träningen är jag helt osminkad med bara lite vattenfast mascara och rött lipgloss, båda från Lancôme. 

Håller på att välja ut vilken lyxrestaurang vi ska gå till på min födelsedag samt vad jag ska ha för outfit, blir nog en svart klänning som passar en middag och ett par snygga högklackade skor.


5 kommentarer:

  1. Låt mig gissa att till den outfiten blir det en naturlig makeup med mycket lyster, långa separerade fransar och eventuellt hallonrosa nagellack?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis, planerar att se gudomligt vacker ut på födelsedagen med en naturlig makeup och kommer börja fixa mig flera timmar innan vi har bord, tänkte använda en ansiktscreme från Biotherm som ger mycket lyster under min foundation. Har inte bestämt för om jag ska göra fransk manikyr i gelé än eller ha någon annan färg på naglarna, inte helt omöjligt att det blir hallonrosa naglar i mitt favoritnagellack från Lancôme.

      Radera
    2. Oj skrev fel! Menade ju att jag kommer börja fixa mig flera dagar innan födelsedagsmiddagen. Flera timmar innan eller snarare en hel dag och även kvällen innan brukar gå åt innan jag fixar mig inför en vanlig middag.

      Radera
  2. Vilken tur då att du har så mycket ledig tid! Annars blir det svårt att hinna med så mycket fix! Har du bestämt restaurang ännu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag försöker ta vara på all ledig tid jag har nu och fokuserar på mig själv. Det står mellan Miss Voon och Nosh & Chow som restaurang!

      Radera